آخرین اخبار

تخصیص مقداری تجهیزات به بیمارستان داراب

بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تجهیزات به بیمارستان داراب تخصیص داده شد.   رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب  از اختصاص تجهیزاتی به ارزش بیش از چهارده میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به این مرکز خبر داد.   به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب؛ دکتر «امیر حسین رنجبر» رئیس […]

اشتراک گذاری
13 آذر 1402
118 بازدید
کد مطلب : 12126

بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تجهیزات به بیمارستان داراب تخصیص داده شد.

 

رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب  از اختصاص تجهیزاتی به ارزش بیش از چهارده میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به این مرکز خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب؛ دکتر «امیر حسین رنجبر» رئیس بیمارستان با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های تیم مدیریتی این بیمارستان از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز یک تخت عمل فول الکتریال، ساکشن پرتابل پزشکی، ماشین بیهوشی، الکترو کوتر جراحی وترالی همراه، چراغ ال ای دی اتاق عمل و ۳ تخت برانکارد با جک هیدرولیکی پدالی به ارزش بیش از چهارده میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب افزوده شد.

 

وی با تقدیر از معاونت درمان و مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: دریافت خدمات درمانی با کیفیت و ایمن از حقوق اصلی بیماران است و تقویت زیرساخت ‌های درمانی از اولویت برنامه‌ های مسوولان بیمارستان محسوب می شود که در این راستا گام های موثری برداشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =