آخرین اخبار

کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال کالای غیر مجاز و قاچاق در داراب

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کشف و توقیف بیش از ۱۲ میلیارد ریال از انواع دارو و کالاهای سلامت محور غیر مجاز و قاچاق در بازرسی از سطح شهر داراب خبر داد.   به گزارش داراب آنلاین به نقل روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان داراب، دکتر “محمد جواد […]

اشتراک گذاری
22 آذر 1402
128 بازدید
کد مطلب : 12145

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کشف و توقیف بیش از ۱۲ میلیارد ریال از انواع دارو و کالاهای سلامت محور غیر مجاز و قاچاق در بازرسی از سطح شهر داراب خبر داد.

 

به گزارش داراب آنلاین به نقل روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان داراب، دکتر “محمد جواد راعی” با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور از اهمیت ویژه‌ای در ارتقای سلامت شهروندان برخوردار است گفت: *در گشت مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شبکه بهداشت ودرمان داراب، نیروی انتظامی، قضایی و امنیتی که از سطح عرصه انجام شد فعالیت عطاری‌ها و صنوف فروش مکمل‌های ورزشی این شهرستان پایش شد*.

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در بازرسی از دو مکمل فروشی و دو عطاری در شهر داراب *بیش از ۱۰۰۰ قلم دارو و کالاهای سلامت محور غیر مجاز به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال شامل داروهای سقط جنین، چاقی و لاغری، مخدر، انواع مکمل‌های ورزشی قاچاق و داروهای جنسی غیر مجاز و قاچاق* کشف و ضبط شد.

 

در ادامه دکتر “سجاد رضایی” رئیس شبکه بهداست و درمان داراب نیز با بیان اینکه هرگونه خرید، فروش، نگهداری و حمل این داروها بدون نسخه پزشک ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود افزود: در راستای برخورد قانونی با این گونه موارد با دستور مقام قضایی هر دو مکمل فروشی پلمپ خواهد شد.

 

  •  دکتر”رضایی” در پایان از شهروندان درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه غذا و دارو مراتب را به سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =