آخرین اخبار

در راستای شفافیت؛ لیست دریافت کنندگان وام اشتغال، تراکتور و کود سهمیه ای را منتشر کنید

اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ با دستور شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت سابق، اسامی دریافت کنندگان ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال روستایی در رسانه های کشور منتشر شد.   از این لیست هزاران نفری که در آستانه انتخابات ۹۸ توسط دولت منتشر شد، ۱۴۴ وام به داراب اختصاص داشت که […]

اشتراک گذاری
23 بهمن 1402
125 بازدید
کد مطلب : 12370

اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ با دستور شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت سابق، اسامی دریافت کنندگان ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال روستایی در رسانه های کشور منتشر شد.

 

از این لیست هزاران نفری که در آستانه انتخابات ۹۸ توسط دولت منتشر شد، ۱۴۴ وام به داراب اختصاص داشت که همان زمان در راستای شفافیت در کانال تلگرامی داراب آنلاین نیز باز نشر یافت.

 

اما این روزها در حالی به پایان دوره مجلس یازدهم نزدیک می شویم که سوالات زیادی ذهن افکار عمومی در مورد وام های متعدد اشتغال را به خود مشغول کرده است.

 

اذهان افکار عمومی در مورد لیست وام های متعدد نامه ای و توصیه ای، تراکتورهای سهمیه ای، توزیع کود، استخدام های سفارشی و سهمیه های خاص برای افراد خاص سوالات زیادی دارد که هیچ گاه شفاف به آنها پاسخ داده نشده است.

 

داراب آنلاین آمادگی دارد در راستای شفافیت و تنویر افکار عمومی لیست دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال، تراکتور و کود در جهاد کشاورزی و … را نشر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دو =