آخرین اخبار

دستگیری سارق اماکن خصوصی در داراب

  جانشین فرمانده انتظامی داراب از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و کشف ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.   سرهنگ “عبدالکریم ساسانی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در محلات شهرستان داراب، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور […]

اشتراک گذاری
12 اردیبهشت 1403
89 بازدید
کد مطلب : 12640

 

جانشین فرمانده انتظامی داراب از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و کشف ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ “عبدالکریم ساسانی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در محلات شهرستان داراب، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‎ای و سابقه‌دار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

سرهنگ “ساسانی” با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: سارق پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی داراب در پایان به دعوت از مالباختگان برای حضور در پلیس آگاهی و شناسایی و تحویل اموال خود اشاره و به شهروندان توصیه کرد: هشدارها و توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و با انجام اقدام‌های پیشگیرانه ساده از سرقت اماکن خصوصی توسط سارقان و مجرمان حرفه‌ای جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 11 =