آخرین اخبار

برگزاری اولین مسابقات سوارکاری استقامت جام دارابگرد در داراب

به گزارش داراب آنلاین، بنا به اعلام روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان، اولین دوره مسابقات سوارکاری استقامت «جام دارابگرد» در روزهای ۲٠ و ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴٠۳ در شهرستان داراب برگزار شد. بنا به اظهار روح اله نجفی رئیس هیأت سوارکاری شهرستان داراب، این دوره از مسابقات سوارکاری با شرکت ۵۵ سوارکار از […]

اشتراک گذاری
24 اردیبهشت 1403
56 بازدید
کد مطلب : 12655

به گزارش داراب آنلاین، بنا به اعلام روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان، اولین دوره مسابقات سوارکاری استقامت «جام دارابگرد» در روزهای ۲٠ و ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴٠۳ در شهرستان داراب برگزار شد.

بنا به اظهار روح اله نجفی رئیس هیأت سوارکاری شهرستان داراب، این دوره از مسابقات سوارکاری با شرکت ۵۵ سوارکار از استان های اصفهان، خوزستان و ۶ شهرستان استان فارس از جمله جهرم، گراش، داراب، اقلید، اوز و زرین دشت برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در ۳ مسافت ۴٠، ۶٠ و ۸٠ کیلومتر محدود و ۸٠ کیلومتر آزاد بهتر مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان داراب برگزار گردید.

نجفی گفت: اینکه ورزش سوارکاری با توجه به وجود ظرفیت های مناسب و مفرح بودن این ورزش، علاقمندان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است و در چند سال گذشته تعداد سوارکاران، اسب ها و اسطبل ها رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

بخشدار مرکزی داراب افزود: امید است با برگزاری چنین مسابقاتی و همچنین همایش های نمایشی سوارکاری و مسابقات کورسی بتوانیم، این ورزش را توسعه داده و مهارت های سوارکاران و‌ صاحبان اسب را در زمینه سوارکاری و پرورش اسب توسعه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 11 =