آخرین اخبار

دستگیری سارقین مسلح نیسان در داراب

فرمانده انتظامی داراب گفت: با سرعت عمل ماموران پلیس آگاهی، سارقین به عنف خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند. سرهنگ” علیرضا نوشاد” در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر عنوان داشت: در پی گزارش سرقت به عنف یک دستگاه وانت نیسان در محدوده بخش جنت، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی […]

اشتراک گذاری
03 خرداد 1403
141 بازدید
کد مطلب : 12697

فرمانده انتظامی داراب گفت: با سرعت عمل ماموران پلیس آگاهی، سارقین به عنف خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ” علیرضا نوشاد” در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر عنوان داشت: در پی گزارش سرقت به عنف یک دستگاه وانت نیسان در محدوده بخش جنت، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات از مالباخته مشخص شد فردی ناشناس طی تماسی تلفنی با وی مبنی بر اینکه قصد انتقال محموله‌ای (بار) از اطراف بخش جنت به نقطه‌ای دیگر را داشته که با حضور مالباخته در محل، ۳ نفر با تهدید چاقو اقدام به سرقت خودرو وی نموده اند.

وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته و سرنخ های به جامانده، تحقیقات میدانی خود را برای شناسایی متهمان آغاز کردند.

سرهنگ “نوشاد” تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اشراف اطلاعاتی و جمع آوری مستندات، ۲ نفر از متهمین را در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان اعلام سرقت در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شناسایی و در اقدامی ضربتی با هماهنگی قضایی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به کشف خودرو مسروقه از مخفیگاه متهمین، به دارندگان خودروهای وانت توصیه کرد: به تماس‌های مشکوک جهت جابجایی بار با قیمت های نامتعارف از مکان‌های دور افتاده هوشیاری لازم را داشته باشند تا سارقان نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + ده =