آخرین اخبار

اهدای کولر گازی به مرکز خدمات جامع سلامت قلعه بیابان داراب

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب از اهدای یک دستگاه اسپلیت ۱۸ هزار به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال توسط سرکار خانم سیده “تحفه بیگم حسینی” به نیابت از فرزند شهیدش «سیدمحمدباقر حسینی» و پدر شهید «سیدغلام حسینی» خبر داد. به گزارش داراب آنلاین، بنا به اعلام روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان […]

اشتراک گذاری
08 خرداد 1403
96 بازدید
کد مطلب : 12716

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب از اهدای یک دستگاه اسپلیت ۱۸ هزار به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال توسط سرکار خانم سیده “تحفه بیگم حسینی” به نیابت از فرزند شهیدش «سیدمحمدباقر حسینی» و پدر شهید «سیدغلام حسینی» خبر داد.

به گزارش داراب آنلاین، بنا به اعلام روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان داراب، دکتر”محمد خواجه”با بیان اینکه خیرین تامین سلامت شهرستان تا کنون کمک های مطلوبی به حوزه سلامت شهرستان داشته اند افزود: انتظار می رود اینگونه اقدامات خداپسندانه، حرکتی در جهت برداشته شدن گام های بیشتر برای کمک به درمان و مداوای بیماران نیازمند باشد.

او با قدردانی از این مادر شهید بزرگوار و دیگر نیک اندیشان حوزه سلامت شهرستان، اظهار داشت: بر این باوریم این همدلی مردم در بخش سلامت و کمک به همنوع، بیش از پیش تقویت شود، و شاهد رشد کمک های انسان دوستانه در تمام زمینه ها به خصوص تامین تجهیزات بهداشتی و درمانی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + سه =