آخرین اخبار

کشف و معدوم سازی ۳ هزارو ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته

رئیس مرکز بهداشت شهرستان داراب، از کشف و معدوم سازی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان داراب، دکتر”حمید رشید” با بیان اینکه؛ سلامت و امنیت غذایی همشهریان اولویت مرکز بهداشت شهرستان می‌باشد […]

اشتراک گذاری
09 خرداد 1403
84 بازدید
کد مطلب : 12719

رئیس مرکز بهداشت شهرستان داراب، از کشف و معدوم سازی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان داراب، دکتر”حمید رشید” با بیان اینکه؛ سلامت و امنیت غذایی همشهریان اولویت مرکز بهداشت شهرستان می‌باشد افزود: در راستای اجرای آیین نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی، بازرسان بهداشت محیط این مرکز در بازرسی‌های مستمر از مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم انواع مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف را از سطح عرصه جمع آور کردند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان داراب، مصرف مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد را یکی از علل‌های بروز سرطان در افراد دانست و اظهار داشت: با هماهنگی های بعمل آمده با دادگستری شهرستان و اخذ دستور از مقام قضایی، مواد غذایی کشف شده در سایت دفن زباله شهرداری معدوم گردید.

دکتر”رشید” در پایان از همشهریان درخواست نمود، در صورت مشاهده هرگونه مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته مراتب را به سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 2 =