آخرین اخبار

اعزام ۷ دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام (ره)

در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) با برنامه ریزی و ثبت نام از سطح پایگاه های بسیج، تعداد ۴ اتوبوس برادران و ۳ اتوبوس خواهران به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شد. سرهنگ پاسدار محسن رزمخواه فرمانده سپاه ناحیه داراب هدف از اعزام را گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب […]

اشتراک گذاری
13 خرداد 1403
93 بازدید
کد مطلب : 12738

در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) با برنامه ریزی و ثبت نام از سطح پایگاه های بسیج، تعداد ۴ اتوبوس برادران و ۳ اتوبوس خواهران به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شد.

سرهنگ پاسدار محسن رزمخواه فرمانده سپاه ناحیه داراب هدف از اعزام را گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان احیاگر ارزش های انقلاب و همچنین تجدید بیعت با ولایت و آرمان های انقلاب دانست.

رزمخواه خاطر نشان کرد: زیارت جمکران، حرم حضرت معصومه (س) و برنامه های فرهنگی در طول این سفر برای زائران برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه داراب ضمن تشکر از فرمانداری ویژه شهرستان و دیگر ادارات دخیل در این اعزام افزود: همه تدابیر ایمنی، امنیتی و بهداشتی برای زائران در نظرت گرفته شده تا مشکل خاصی به وجود نیاید.

وی در پایان با آرزوی توفیق و سلامتی برای تمامی زائران افزود: در این سفر معنوی فرصتی است که ما با تامل و تفکر در مسیر امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر با اراده مستحکم تر و عزم جدی تر در اداره انقلاب مستحکم و انقلابی تر این راه را ادامه دهیم و حرکت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =