آخرین اخبار

فرماندار ویژه داراب؛تخصیص اعتبار میلیاردی در سفر شهید خدمت به فارس برای دارابی ها

به گزارش داراب آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ مبلغ یک صد میلیارد تومان از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی وزارت نفت که از مصوبات سفر دور دوم شهید خدمت به استان فارس بود به شهرستان داراب اختصاص داده شد. 🔹رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان با اعلام این خبر افزود: برای اولین بار در سطح […]

اشتراک گذاری
15 خرداد 1403
103 بازدید
کد مطلب : 12750

به گزارش داراب آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ مبلغ یک صد میلیارد تومان از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی وزارت نفت که از مصوبات سفر دور دوم شهید خدمت به استان فارس بود به شهرستان داراب اختصاص داده شد.
🔹رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان با اعلام این خبر افزود: برای اولین بار در سطح شهرستان توزیع اعتبارات مذکور با حضور بخشداران و دستگاه های اجرایی مربوطه و با رعایت عدالت صورت گرفت.
🔹 وی بیان کرد: در این خصوص مبلغ معادل ۴۵ میلیارد تومان به پروژه های نیمه تمام نوسازی مدارس سطح شهرستان اختصاص یافت که مقرر گردید اداره کل نوسازی مدارس نیز قریب به ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات در اختیار به آن اضافه نموده و در تکمیل پروژه های نیمه تمام تسریع بعمل آورند.
🔹 نماینده عالی دولت در قسمتی از سخنان خود افزود: بیش از ۲۶میلیارد تومان نیز به پروژه های اولویت دار بهداشت و درمان، ۱۸ میلیارد تومان به پروژه های ورزشی نیمه تمام و ۱۱ میلیارد باقی مانده نیز به پروزه های بنیاد مسکن اختصاص داده شدکه همه دستگاه ها موظفند معادل اعتبار تخصیصی از محل اعتبارات در اختیار به پروژه های خود اضافه نمایند.
🔹وی در پایان از پیگیری و تخصیص اعتبار لازم بمنظور تکمیل درمانگاه فرهنگیان خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سیزده =