دستگیری ۷۰ محکوم متواری در داراب
فرمانده انتظامی “داراب” از انجام برنامه ریزی دقیق در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان و جلب ۷۰ محکوم متواری در بهمن ماه توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد. سرهنگ “سید رحمان هاشمی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان، شناسایی و دستگیری محکومین و افراد […]
فرمانده انتظامی “داراب” از انجام برنامه ریزی دقیق در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان و جلب ۷۰ محکوم متواری در بهمن ماه توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد. سرهنگ “سید رحمان هاشمی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان، شناسایی و دستگیری محکومین و افراد تحت تعقیب در دعاوی کیفری و حقوقی به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت. این مقام انتظامی تصریح کرد: با تالش ماموران انتظامی طی بهمن ماه سال جاری، تعداد ۷۰ نفر از متهمین و محکومین تحت تعقیب در سطح شهرستان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند. سرهنگ هاشمی در پایان از حمایت های قاطعانه و پشتیبانی همه جانبه دستگاه قضائی از پلیس تقدیر و تشکر کرد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.











دیدگاهتان را بنویسید