آخرین اخبار
شهردار داراب:

اجرای ۱٠ هزار متر مربع آسفالت در ۱۴ کوچه دریمی/روکش آسفالت خیابان های شهر ادامه می یابد

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، آسفالت معابر محله دریمی در طرح محلات کم برخودار داراب به طول ۱۰ هزار مترمربع با حضور جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید. ابوالحسن جاویدی شهردار داراب در مراسم افتتاح آسفالت محله دریمی گفت: پس از یک ماه از انتخاب به عنوان شهردار در بهمن ماه سال گذشته از […]

اشتراک گذاری
16 تیر 1401
142 بازدید
کد مطلب : 10499

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، آسفالت معابر محله دریمی در طرح محلات کم برخودار داراب به طول ۱۰ هزار مترمربع با حضور جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید.

ابوالحسن جاویدی شهردار داراب در مراسم افتتاح آسفالت محله دریمی گفت: پس از یک ماه از انتخاب به عنوان شهردار در بهمن ماه سال گذشته از این محله بازدید شد و در قالب طرح حمایت از محلات کم برخوردار آسفالت آن را دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح هستیم.

جاویدی شهردار داراب گفت: با پیگیری دکتر عسکری ما یکی از شهرهایی بودیم که توانستیم با دریافت ۲۷۰ تن قیر از سازمان شهرداری ها، یکی از شهرداری هایی باشیم که بیشترین سهمیه را گرفتیم و خدا را شاکریم که این سهمیه فقط روی کاغذ نبود و هفته قبل آخرین مرحله قیر تخلیه شد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر قیمت هر تن قیر معادل ۱۱ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان است و اگر این عدد را ضرب در ۲۷۰ تن کنید متوجه خواهید شد چه مبلغی به شهرداری داراب کمک شده است.

شهردار داراب در پایان گفت: ما آسفالت محله دریمی را به عنوان نمونه و آغاز کار شروع کردیم و ۱۴ کوچه را به مساحت ۱۰ هزار متر مربع انجام دادیم که از مرحله قیر پاشی تا اتمام کار سه تا چهار هفته طول کشید.

 

نماینده مردم در مجلس خبر داد؛
الحاق شهرک های فیروزآبادی و بهار به محدوده شهر داراب

 

محمد جواد عسکری نماینده مردم در مجلس نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده شهرک های بهار و فیروزآبادی به شهر الحاق می شوند و این الحاق بار کاری شورا و شهرداری را زیاد می کند.

نماینده داراب و زرین دشت گفت: ما در وزارت کشور هم جلساتی داشتیم و شهردارها را دعوت کردیم و قول مساعد هم گرفتیم ولی عملا فضای مالی وزارت کشور دچار مشکل است.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در جلسه ای که با معاون وزیر کشور داشتیم مقرر گردید ماشین حمل زباله و ماشین آلات مورد تقاضای شهرداران در اولویت تخصیص قرار گیرند.

وی گفت: امید داریم تا دهه فجر روکش آسفالت خیابان های اصلی شهر داراب هم با پیگیری شهردار و شورای محترم انجام شود تا چهره شهر داراب تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =