آخرین اخبار

پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی فاز یک و شروع فاز ۲ مسکن ملی در داراب

مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب از پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی فاز یک و شروع عملیات اجرایی فاز ۲ نهضت ملی مسکن در داراب خبر داد.   مهندس حسن زاده ضمن بازدید  از فاز یک و دو نهضت ملی مسکن داراب اظهار کرد: عملیات اجرایی اسکلت فاز یک نهضت ملی مسکن که از مردادماه سال ۱۴٠۱ […]

اشتراک گذاری
30 آذر 1402
116 بازدید
کد مطلب : 12176

مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب از پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی فاز یک و شروع عملیات اجرایی فاز ۲ نهضت ملی مسکن در داراب خبر داد.

 

مهندس حسن زاده ضمن بازدید  از فاز یک و دو نهضت ملی مسکن داراب اظهار کرد: عملیات اجرایی اسکلت فاز یک نهضت ملی مسکن که از مردادماه سال ۱۴٠۱ در زمینی به مساحت ۱۷ هکتار، ۱۶۹ قطعه زمین شامل ۶۸۲ واحد به این اداره محول شده هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی دارد و تعدادی از بلوکها آماده تحویل موقت می باشد.

 

مدیر بنیاد مسکن داراب بیان کرد مراحل  تاسیسات زیربنایی گاز نیز انجام شده و شبکه آبرسانی هم در دست اجرا می باشد و برق رسانی نیز از طریق ادارات در حال پیگیری می باشد.

 

مهندس حسن زاده بیان کرد‌‌: زمین ۱٠ هکتاری فاز ۲ که اخیرا تحویل بنیاد مسکن شده نیز شامل ۳۵۲ واحد می باشد که در مرحله انتخاب پیمانکار و آماده سازی می باشد و بزودی عملیات اجرایی آن  شروع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 3 =