آخرین اخبار

فرماندار داراب:مدیران ناتوان از جذب اعتبارات تخصیصی ، کنار بروند

فرماندارشهرستان داراب گفت:مدیران دستگاه های اجرایی و اداره های این شهرستان که از جذب اعتبارات تخصیصی ناتوان هستند باید جایگاه خود را ترک کنند. به گزارش داراب نا به نقل از ایرنا، عبدالرضا قاسمپور ، چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان داراب اظهار داشت:وقتی اعتبار و بودجه ای برای طرح و پروژه ای خاص در […]

اشتراک گذاری
03 تیر 1394
677 بازدید
کد مطلب : 1090

فرماندارشهرستان داراب گفت:مدیران دستگاه های اجرایی و اداره های این شهرستان که از جذب اعتبارات تخصیصی ناتوان هستند باید جایگاه خود را ترک کنند.

به گزارش داراب نا به نقل از ایرنا، عبدالرضا قاسمپور ، چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان داراب اظهار داشت:وقتی اعتبار و بودجه ای برای طرح و پروژه ای خاص در این شهرستان تخصیص یافت، باید قدرت جذب آن هم در مدیران وجود داشته باشد.

فرماندار شهرستان داراب همچنین بر ملاقات عمومی مردم با مدیران اداره های این شهرستان تاکید کرد و گفت:مدیران موظفند همه روزه با مردم ملاقات عمومی داشته باشند و باید تمام تابلوهای مربوط به تعیین روز خاص برای ملاقات عمومی مردم بامدیران اداره ها برداشته شود .

قاسمپور اضافه کرد:همراهی با دولت ، نظام و ولایت فقیه از جمله اولویت های این فرمانداری در عزل و نصب مدیران اداری است و در این مورد واژه هایی که بیانگر منتسب کردن افراد به جناح و گروه خاصی است ، بی اساس است.

فرماندار شهرستان داراب در بخش دیگری از مطالب خود گفت:به سبب همکاری شورای تامین و دستگاه قضایی این شهرستان، امنیت خوبی در این منطقه حکمفرماست و تلاش ها برای داشتن شهری امن و پویا در حال رسیدن به نتیجه مطلوب است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

2 پاسخ به “فرماندار داراب:مدیران ناتوان از جذب اعتبارات تخصیصی ، کنار بروند”

  1. ناشناس گفت:

    خداوند به فرماندار مردمی داراب طول عمر بدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =