آخرین اخبار

اهدای ۴ زمین و واحد مسکونی برای قرآن آموزی/خیرین دارابی برای رفع مهجوریت آستین بالا زدند

به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»، روزهای پایانی ماه مبارک رمضان ۹۴ بود که گزارش مهجوریت قرآن در شهر امام حسن مجتبی (ع) منتشر شد و واکنش های زیادی را از طرف مخاطبان به دنبال داشت. با پیگیری شورای خیرین شهرستان داراب به تازگی ۴ تفاهم نامه جدید با محوریت قرآن و فعالیت های […]

اشتراک گذاری
03 مرداد 1394
208 بازدید
کد مطلب : 2016

به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»، روزهای پایانی ماه مبارک رمضان ۹۴ بود که گزارش مهجوریت قرآن در شهر امام حسن مجتبی (ع) منتشر شد و واکنش های زیادی را از طرف مخاطبان به دنبال داشت. با پیگیری شورای خیرین شهرستان داراب به تازگی ۴ تفاهم نامه جدید با محوریت قرآن و فعالیت های قرآنی با خیرین امضا شده است.

صبح امروز حسین داریوشی خیر ۸۴ ساله دارابی با حضور در دفتر رییس شورای خیرین شهرستان با امضای تفاهم نامه ای منزل مسکونی حدودا ۲۰۰ متری اش واقع در خیابان برق داراب را به صورت “صلح عمری” به امور قرآنی اختصاص داد.

DSC_0001

این خیر نیکوکار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از حدود ۵۰ سال پیش با همسرم عهد کردیم که هر کدام از ما فوت کرد دیگری منزلمان را وقف امور قرآنی کند. همسرم مرحوم طوبی پورمعمار حدود ۱۱ سال سرطان داشت و حدود ۱۷ سال پیش فوت کرد و امروز من طبق وعده ای که با او داشتم این ملک را به امور قرآنی اهدا می کنم.

خیرین قرآن دوست در چهارگوشه داراب آستین بالا زدند

خسرو ستوده عضو شورای خیرین شهرستان داراب به خبرنگار ما گفت: از ابتدای تابستان تاکنون این چهارمین اقدام خیرین در امور قرآنی است و خوشبختانه در چهارگوشه داراب زمین و ملک هایی به این امر مهم اختصاص یافته است.

وی افزود: وراث مرحوم شهباز بهمنی یک قطعه زمین ۳۶۰ متری واقع در خیابان باغ بنفش را جهت احداث یک مرکز علوم قرآنی اختصاص دادند. این مرکز قرار است در ۳ طبقه و با زیربنای ۷۵۰ متر مربع با همت خیرین ساخته شود که در حال حاضر نقشه های آن آماده اجرا می باشد. مرکز شامل دو واحد مسکونی جهت خانه عالم، یک سالن اجتماعات و مرکز آموزش قرآن کریم می باشد.

ستوده گفت: علاوه بر ملک حدودا ۲۰۰ متری آقای داریوشی یک واحد مسکونی دیگر به مساحت تقریبی ۳۸۰ متر مربع با موقعیت عالی توسط یکی از خیرین نیک اندیش دارابی به صورت “صلح عمری” به امور قرآنی اختصاص یافته است. خیر نیکوکار دیگری نیز زمین ۲۵۰ متری خود واقع در فاز دو امام حسن مجتبی (ع) را به ساخت مرکز قرآنی اختصاص داد.

وی در پایان از خیرین خواست با توجه به آماده بودن زمین ها، در ساخت این مراکز آموزش قرآن کریم مانند همیشه همکاری کنند.

در صلح عمری فرد تا زمانی که در قید حیات باشد ملک را در اختیار دارد و با امضای تفاهم نامه (صلح) اختیار بعد از حیاتش را واگذار می کند.

گزارش: بهرام جعفریان پور

DSC_0007 DSC_0002

اخبار مرتبط:

مهجوریت قرآن در شهر کریم اهل بیت؛ قرآن آموزان داراب ساختمان ندارند+تصاویر

6 پاسخ به “اهدای ۴ زمین و واحد مسکونی برای قرآن آموزی/خیرین دارابی برای رفع مهجوریت آستین بالا زدند”

  1. یک فرهنگی گفت:

    خداخیردنیاوآخرت به آنهاعطانمایدهمچنین خبرنگاران فعال وکوشاوکسانی که به دنبال کارهای خیرخواهانه هستندازجمله آقای ستود ه آ قای مومن وسایرین

  2. ناشناس گفت:

    سلام خدا خیرتان دهد از کارهی خیری که انجام دادایداجرتان با خدا

  3. javadgsh گفت:

    خدا رحمت کند اموات ایشان در چند ماه اخیر خیرین داراب گل کاشتند

  4. ناشناس گفت:

    افرین به حسین داریوشی

  5. میم همشهری گفت:

    خدا به همگی خیر بده

  6. قنبری ازپاسخن گفت:

    جزائکم الله خیرا،خداوند به خیرین وشورای خیرین شهرستان بویژه سایت وزین داراب نا ودوست عزیزآقای جعفریان پورعاقبت به خیری عنایت نمایدوباقرآن محشور گردند.امیداست که دیگرخیرین عزیز درساخت بناهای مذکورهمت نمایند وشهر امام حسن مجتبی بیش از پیش بانورقرآن وعترت اهلبیت مزین گردد.به امیدانکه این حرکت بزرگ معنوی دردیگرنقاط شهرستان بخش هاوروستاها نیزتحقق یابد.یاعلی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 18 =