آخرین اخبار

همایش بزرگ رأی اولی ها برگزار شد

به گزارش خبرنگار فردای داراب،همایش رأی اولی ها با حضور ۵۱۳ نفر از دانش آموزان و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن فرهنگ و هنر برگزار شد. عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جمع دانش آموزان گفت: حضور پر شور و حد اکثری مردم در انتخابات باعث نا امیدی دشمنان نظام و انقلاب می شود.جوانان […]

اشتراک گذاری
04 اسفند 1394
1564 بازدید
کد مطلب : 6971

به گزارش خبرنگار فردای داراب،همایش رأی اولی ها با حضور ۵۱۳ نفر از دانش آموزان و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن فرهنگ و هنر برگزار شد.

عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جمع دانش آموزان گفت: حضور پر شور و حد اکثری مردم در انتخابات باعث نا امیدی دشمنان نظام و انقلاب می شود.جوانان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.۷۴ درصد از شهدای ما ۱۷ تا ۲۴ ساله هستند و این نشان دهنده نقش مهم دانش آموزان در انقلاب و جنگ تحمیلی است.

وی افزود: تمامی ۸ نفر از کاندیدای خبرگان رهبری در سطح استان و ۱۸ نفر از کاندیدای مجلس شورای اسلامی افراد خوب هستند.

قاسم پور گفت: شما جوانان رأی اولی که برای اولین بار در انتخابات شرکت می کنید بایستی تحقیق کنید و کسی را انتخاب کنید که با درد محرومان آشنا باشد.

در ادامه این همایش روح اله فیروزی رئیس اداره آموزش و پرورش داراب گفت:دانش آموزان و فرهنگیان دو قشر تاثیر گذار مهم جامعه هستند.وی یکی از مهم ترین شاخص های پیشرفت و توسعه کشور را  انتخابات دانست و گفت: دانش آموزان با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشورخود مشارکت می کنند و این نعمت بزرگی است و باید قدر آن را بدانیم .

فیروزی گفت : ما نباید در برابر اتفاقات بی تفاوت باشیم . وقتی دانش آموزان در فعالیت های سیاسی و اجتماعی شرکت می کنند ، دانش آموزانی پرسشگر انقلابی و مشارکت جو و فعال تربیت می شوند.

وی افزود دانش آموزان رأی اولی و همه مردم با حضور پرشور در انتخابات یک بار دیگر انقلاب را بیمه خواهند کرد.

DSC_0578 DSC_0579 DSC_0581 DSC_0580 DSC_0589 DSC_0596 DSC_0601 DSC_0612 DSC_0607 DSC_0617 DSC_0599 DSC_0641 DSC_0636 DSC_0630 DSC_0639 DSC_0634 DSC_0645 DSC_0649 DSC_0650 DSC_0651 DSC_0654

4 پاسخ به “همایش بزرگ رأی اولی ها برگزار شد”

  1. علی گفت:

    سوابق مدیریتی و اجرایی جناب اقای محمدجواد عسکری بیانگر توانمند بودن ایشان در کارشان می باشد.

    ۱) مدیرعامل شرکت سنگ اهن بافق
    ۲) فرماندار شهرهای اباده و ارسنجان
    ۳) ریاست بسیج سازندگی استان فارس
    ۴) مسول روابط عمومی دانشگاه شیراز
    ۵)…………

    پس انتخاب اصلح محمدجواد عسکری

  2. ناشناس گفت:

    کاندید مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در حوزه داراب و زرین دشت

    محمد جواد عسکری

    با سوابق بسیار درخشان

  3. ناشناس گفت:

    برید بابا سوابق دیگشوووووووون هم بررسی کنید محض رضاااااااااااای اون خدا رای اولیه تو انتخابتون دقت کنید تا نماینده انتقام نگیریه والا

  4. رضا گفت:

    به نظر بنده مهم نیست چه کسی انتخاب می شه .مهم هماهنگ بودن با دولت تدبیر وامید.اینه که خیلی مهمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + یک =