آخرین اخبار

فرماندار سابق داراب:در حالی از داراب می روم که فضای داراب فضای وحدت و همدلی است!

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، عبدالرضا قاسم پور فرماندار سابق داراب در این مراسم با بیان اینکه مسئولیت ها دائمی نیست گفت: در این چهار سال تمام تلاشم این بود که از لحظه لحظه فرصت هایم برای خدمت به مردم و مشکلات داراب استفاده کنم. از همراهی مردم، خیرین و سرمایه گذاران تشکر می کنم. […]

اشتراک گذاری
09 تیر 1397
218 بازدید
کد مطلب : 7605

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، عبدالرضا قاسم پور فرماندار سابق داراب در این مراسم با بیان اینکه مسئولیت ها دائمی نیست گفت: در این چهار سال تمام تلاشم این بود که از لحظه لحظه فرصت هایم برای خدمت به مردم و مشکلات داراب استفاده کنم. از همراهی مردم، خیرین و سرمایه گذاران تشکر می کنم.

وی ضمن بیان گزارشی از فعالیت های خود در مدت چهار سال حضور در داراب گفت: از همان ابتدا با مدیریت جهادی و بسیجی سعی کردم نماینده مردم و دولت باشم و نه این و آن و این گروه و آن گروه و برای حفظ وحدت و شنیدن نقدهای دلسوزان تلاش کردم. در این مدت کارهایی کردم که اعتماد مردم به نظام بیشتر شود و الحمدالله داراب تبدیل به کارگاه سازندگی تبدیل شده است و بنده تنها فرماندار چهارساله داراب هستم.

قاسم پور گفت: من خوشحالم که امروز در حالی از داراب می روم که فضای داراب فضای وحدت و همدلی است و امن و آرام است. بسیار خوشحالم امروز که از داراب می روم هر ساله بالاترین اعتبار به داراب تعلق گرفته، برای اولین بار به جاذبه های طبیعی داراب اعتبارات اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه در مدت مسئولیتش موفق به کاهش آمار بیکاری شده است گفت: بر اساس آمار سرشماری نرخ بیکاری سال ۹۵ نسبت به ۹۰ از ۱۴/۷۰ به ۸/۵ کاهش پیدا کرده است هر چند که ممکن است عده ای نقد داشته باشند و قطعا در این سالهای بعد از ۹۵ وضعیت اشتغال بهتر شده باشد هر چند که ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد.

وی گفت: در این مدت از هر راهی برای معرفی داراب و ظرفیت های داراب استفاده کردیم و بارها در شبکه های تلویزیونی پتانسیل ها معرفی شد. دوبار استاندار محترم و پنج وزیر کابینه در داراب حضور یافتند و بارها در روستاها حاضر شدیم و مشکلات را از نزدیک بررسی کردیم.

قاسم پور گفت: وظیفه من نبود اما با کمک آقای پژوهش که اینجا حضور دارند ۴ نیرو از فرمانداری داراب را با ارتباط با فرمانداران و استاندار فارس در شهرستان های دیگر به عنوان بخشدار، معاون فرماندار و معاون فرماندار معرفی و معاون فرماندار و بخشدار جنت را از بانوان محترم انتخاب کردیم.

فرماندار سابق داراب گفت: روزی که آمدم ساختمان فرمانداری در وضعیت بسیار بدی قرار داشت، تابلو ها شکسته بود، دیوارها سیاه بود و با تذکر مردم مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه کردیم و امروز وضعیت مطلوبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =