آخرین اخبار

رییس دادگستری: فضای مجازی داراب آلوده است و با خاطیان برخورد می کنیم/دادستان:از سایت های معتبر خرید کنید

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، حجت الاسلام سید محسن موسوی رییس دادگستری شهرستان داراب و صادقی دادستان عمومی و انقلاب به مناسبت هفته قوه قضاییه در نشستی صمیمی با خبرنگاران شرکت کردند.

اشتراک گذاری
01 تیر 1398
681 بازدید
کد مطلب : 9335

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، حجت الاسلام سید محسن موسوی رییس دادگستری شهرستان داراب و صادقی دادستان عمومی و انقلاب به مناسبت هفته قوه قضاییه در نشستی صمیمی با خبرنگاران شرکت کردند.

موسوی در جمع اصحاب رسانه گقت: در سال ۹۷ هیچ پرونده جرم خشن، سرقت مسلحانه، ورود به عنف و زور گیری نداشته ایم و شهرستان داراب از امن ترین شهرستان های استان فارس شناخته شده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی دادستان و قضات، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و شورای تامین شهرستان که دل در گروه امنیت مردم دارند، گفت: از ۴۰ هزار پرونده ورودی در سال های گذشته به دادگستری و شوراهای حل اختلاف ۱۰ هزار پرونده کاهش یافته که یک هزار و پانصد پرونده مربوط به سال ۹۷می باشد.

وی افزود: بعضی از روستاهای منطقه کوهستان داراب عاری از جرم بوده و حتی یک پرونده هم نداشته است.

عالی ترین مقام قضایی شهرستان تاکید کرد: فضای مجازی داراب آلوده است و تعدادی انگشت شمار با آبروی مردم بازی می کنند و کارشان تخریب و تهمت به مسئولین و شخصیت ها است که با این نوع اشخاص قاطعانه برخورد میکنم و برخوردهایی از این قبیل صورت گرفته و تذکرات جدی نیز داده شده است.

موسوی در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز و تخریب منابع طبیعی نیز گفت: ساخت و سازهای بدون رعایت قوانین و در حریم رودخانه ها و معابر تخریب می شود و اقداماتی نیز در این موارد انجام گرفته است.

صادق صادقی دادستان شهرستان داراب نیز در این نشست گفت: چون پلیس فتا در داراب نداریم پرونده های سایبری افزایش داشته و از مردم شریف شهرستان درخواست دارم که خرید های اینترنتی خود را از سایتهای معتبر انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: بنده با خرید اینترنتی مخالف نیستم ولی کلاهبرداران و شیادان به طرق مختلف از طریق سایت های جعلی جیب مردم را خالی می کنند و از مردم درخواست دارم که در دام کلاهبرداران قرار نگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =