آخرین اخبار

افزایش دهیاری های بخش رستاق داراب به ۱۹ دهیاری

محمد علی مهرابی بخشدار رستاق شهرستان داراب در گفتگو با خبرنگار آژانس خبری داراب «داراب نا» گفت: یکی از راههای مهم و اساسی برای محرومیت زدایی از بخش رستاق افزایش تعداد دهیاران است اما بخش رستاق دارای تنها ۸ دهیار بود که این تعداد با سایر بخش های شهرستان قابل مقایسه نیست. وی افزود: بخش […]

اشتراک گذاری
15 خرداد 1394
181 بازدید
کد مطلب : 581

محمد علی مهرابی بخشدار رستاق شهرستان داراب در گفتگو با خبرنگار آژانس خبری داراب «داراب نا» گفت: یکی از راههای مهم و اساسی برای محرومیت زدایی از بخش رستاق افزایش تعداد دهیاران است اما بخش رستاق دارای تنها ۸ دهیار بود که این تعداد با سایر بخش های شهرستان قابل مقایسه نیست.

وی افزود: بخش مرکزی داراب با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت ۶۶ دهیار، بخش جنت دارای ۱۳ دهیاری و بخش فرگ دارای ۱۴ دهیاری است.

وی گفت: در حال حاضر تنها شهرک نصر، شهرک ایثار، شهرک بازرگان،  بکر، لایزنگان، شهرک ولی عصر، چهارده و رستاق دارای دهیاری هستند اما برای خدمات رسانی بهتر به همت دولت تدبیر و امید در یک اقدام کم سابقه ۱۱ دهیاری به این بخش اضافه شد.

بخشدار رستاق گفت: به زودی روستاهای شهابی، نظام آباد، بادامه، چاه کندر، چاگونی، دشت سلطان آباد، همت، حسین آباد جدید، بنه دری، بنکوی عشایر و استخر دارای دهیاری می شوند و با این اتفاق ۸ دهیاری بخش رستاق به ۱۹ دهیاری افزایش پیدا کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: طبیعی است با بودجه ای که دولت در اختیار دهیاری های جدید خواهد گذاشت بخش رستاق با گامی بلندتر و محکم تر رو به آینده ای روشن تر قدم بر می دارد.

2 پاسخ به “افزایش دهیاری های بخش رستاق داراب به ۱۹ دهیاری”

  1. زارع گفت:

    درود بر دولت تدبیر و امید و جناب مهرابی. این اتفاق بزرگی برای رستاق است. دست مریزاد.

  2. رستاقی گفت:

    مبارک باشه
    آفرین
    کاری بس بزرگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =