آخرین اخبار

افزایش ۲۲ درصدی پرداخت وام به مددجویان کمیته امداد

مدیر کمیته امداد شهرستان داراب با بیان اینکه بیش از ۹ میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده گفت: این میزان در مقایسه با سال گذشته بیش از ۲۲  درصد افزایش داشته است. به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»، سعید عطوفت شعار مدیر کمیته امداد داراب، با اشاره به اینکه خدمات […]

اشتراک گذاری
10 خرداد 1394
291 بازدید
کد مطلب : 345

مدیر کمیته امداد شهرستان داراب با بیان اینکه بیش از ۹ میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده گفت: این میزان در مقایسه با سال گذشته بیش از ۲۲  درصد افزایش داشته است.

به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»، سعید عطوفت شعار مدیر کمیته امداد داراب، با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد در راستای توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود، افزود: گره گشایی از برخی مشکلات مددجویان تحت حمایت با پرداخت وام‌های قرض الحسنه عملی می‌شود و مددجویان کمیته امداد معمولا با مشکلات معیشتی، تعمیر مسکن، ازدواج، پرداخت بدهی و غیره روبه‌رو هستند و یکی از خدماتی که کمیته امداد برای حل مشکلات خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌کند، پرداخت وام‌های قرض الحسنه کارگشایی است .

وی افزود: انفاق و کمک به فقرا سبب توسعه سرمایه می‌شود چراکه توسعه رزق به دست خداوند متعال است و اوست که می‌تواند با برکات زمین و آسمان به آن وسعت بخشد.

مدیر کمیته امداد داراب خاطرنشان کرد: در سال ۹۳ مبلغ ۹ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به ۹۰۴ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

عطوفت شعار تصریح کرد: این وام‌ها برای گشایش مشکلات کاری و زندگی نیازمندان در زمینه‌های تامین جهیزیه، کمک به امر تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، کمک به احداث، تعمیر، خرید و تکمیل مسکن، کمک به امر درمان مددجویان، اشتغال و کارانگیزی پرداخت شده است.

وی بیان داشت: این وام‌ها به صورت وام‌های قرض‌الحسنه ۵، ۱۰، ۲۰ میلیون ریالی بوده و از محل اعتبارات دولتی، کمک‌های مردمی و باز پرداخت اقساط  تامین شده است.

وی گفت: میزان پرداخت وام‌ها در سال ۹۳ در مقایسه با سال ۹۲ به میزان ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی بر ضرورت توجه به نیازهای خانواده های افراد زیر پوشش این نهاد بویژه خانوارهای بی سرپرست تاکید کرد و گفت: همه کسانی که در این نهاد به مردم خدمت می کنند دارای روحیه ای جهادی و امدادی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − نه =