آخرین اخبار
جاده های داراب همچنان قربانی میگیرد!

🔵استاندار فارس به داد مردم محروم داراب برسد

  بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین – ظهر دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴٠۱ خبری تلخ و ناراحت کننده دیگری مخابره شد! این بار قرعه جاده های نا ایمن داراب به نام سرنشینان یک پراید افتاد!   خبری تلخ از تصادف دهشتناک رخ به رخ یک خانواده که تصاویر نشان می دهد چیزی از آنها باقی نمانده […]

اشتراک گذاری
17 آبان 1401
569 بازدید
کد مطلب : 11181

 

بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین – ظهر دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴٠۱ خبری تلخ و ناراحت کننده دیگری مخابره شد! این بار قرعه جاده های نا ایمن داراب به نام سرنشینان یک پراید افتاد!

 

خبری تلخ از تصادف دهشتناک رخ به رخ یک خانواده که تصاویر نشان می دهد چیزی از آنها باقی نمانده است!

 

نه اولین حادثه است و نه احتمالا آخرینش! از بی احتیاطی ها و غیر استاندارد بودن خودرو ها که بگذریم، دوبانده نبودن جاده ها هم شدت حادثه ها را دوچندان کرده است.

 

براستی که چه فرزندان پدر یا مادر از دست دادند و چه پدر و مادرها که داغ فرزند دیدند در این جاده ها و منشا آن، کوتاهی های گذشته و امروز است!

 

علی رغم اعلام خبر تخصیص کلان بودجه ها برای پروژه فسا داراب گهکم و وعده های متعدد تا دهه فجر و تا پایان سال، خبری از آسفالت نیست و سرعت پروژه همچنان کند است و حوادث رانندگی مدام جان میگیرد!

 

در اثبات تاثیر نوع جاده در شدت حوادث و افزایش آمار فوت و مصدومین بدحال کافی است آمار قبل و بعد از دوبانده شدن داراب جنت شهر بررسی شود.

 

اینکه چرا ده ها کیلومتر جاده زیرسازی شده آماده آسفالت در مسیر فسا داراب گهکم به حال خود رها شده و صرفا عملیات زیر سازی استمرار دارد از سوالاتی است که جوابی برای آن پیدا نشده است!

 

بیش از هر زمان دیگری نیاز به خبرهای خوب از عمل به وعده های مسئولین داریم از وعده و شعار خسته ایم خبر هایی میخواهیم از جنس یکصد هزار متر آسفالت خیابان های فرسوده شهر داراب که این روزها در حال اجرا است، یا آسفالت معابر روستاهای بخش های مرکزی، جنت و رستاق و دیگر بخش ها که با چشم دیده می شوند.

 

امید است در سفر قریب الوقوع دکتر ایمانیه استاندار محترم فارس به شهرستان محروم داراب، این تکه از جاده شیراز گهکم که سالهاست مورد بی مهری دولت ها قرار گرفته در مرکز توجه قرار بگیرد و یکبار برای همیشه در دولت مردمی و انقلابی #تعیین_تکلیف شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =