آخرین اخبار

از حفر چاه و آبرسانی تا توزیع هزاران بسته معیشتی، لوازم التحریر و جهیزیه در داراب

سرهنگ هاشمیان گفت: بسیج پاره تن مردم است و شعار امسال «بسیج خدمتگزار ملت ایران» انتخاب شده است. وی گفت: در یک سال گذشته با همت خیرین شهرستان و بسیجیان تعداد ۱٠ هزار بسته معیشتی با ارزش ریال ۲۵ میلیارد ریالی بین محرومین توزیع شده است. وی افزود: تعداد ۱۵۷ مورد تعمیر و ساخت سرویس […]

اشتراک گذاری
03 آذر 1401
147 بازدید
کد مطلب : 11208

سرهنگ هاشمیان گفت: بسیج پاره تن مردم است و شعار امسال «بسیج خدمتگزار ملت ایران» انتخاب شده است.

وی گفت: در یک سال گذشته با همت خیرین شهرستان و بسیجیان تعداد ۱٠ هزار بسته معیشتی با ارزش ریال ۲۵ میلیارد ریالی بین محرومین توزیع شده است.

وی افزود: تعداد ۱۵۷ مورد تعمیر و ساخت سرویس بهداشتی و حمام در مناطق محروم انجام شده است. توزیع ۲ هزار بسته لوازم التحریر و یکصد سرویس جهیزیه بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ضمن تقدیر از پشتیبانی فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در تابستان امسال جهاد آبرسانی را آغاز کردیم و طی ۱٠ روز حفر دو حلقه چاه ۴٠٠ و ۳۶٠ متری داشتیم که در آستانه بهره برداری است.

وی اضافه کرد: کف شکنی چاه، خرید و نصب پمپ آب برای چاه های آب مجموعه فورگ با اعتبار ۴ میلیارد تومان انجام شده است. اجرای خط انتقال و تعویض لوله و شبکه به طول ۱۲ کیلومتر در نقاط مختلف از جمله دوبان، بیمارستان فورگ، قلاتویه و … داشتیم.

فرمانده سپاه ناحیه داراب گفت: قریب ۲۶ میلیارد و ۳۵٠ میلیون ریال با همکاری بانک های عامل در قالب تبصره ۱۶ برای اشتغال زایی پرداخت شده که منجر به ۱٠۱ فرصت شغلی شده است.

وی در پایان گفت: در سیل های اخیر نیروهای بسیجی پای کار بودند و صرفا در زین آباد ۲۳ هزار پرس غذا در بین سیل زدگان توزیع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 9 =