آخرین اخبار

بیمه بیش از ۵۷ هزار دارابی توسط سازمان تامین اجتماعی

🔸به گزارش داراب آنلاین، دماوند رئیس تامین اجتماعی شهرستان داراب ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی، در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان داراب دارای ۵۷ هزار و ۱۶۴ بیمه شده اصلی و تبعی تامین اجتماعی است که از این تعداد ۱۸ هزار و ۵۶۱ بیمه شده اصلی حق بیمه پرداخت می کنند.   🔸وی با بیان سهم […]

اشتراک گذاری
20 تیر 1402
171 بازدید
کد مطلب : 11423

🔸به گزارش داراب آنلاین، دماوند رئیس تامین اجتماعی شهرستان داراب ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی، در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان داراب دارای ۵۷ هزار و ۱۶۴ بیمه شده اصلی و تبعی تامین اجتماعی است که از این تعداد ۱۸ هزار و ۵۶۱ بیمه شده اصلی حق بیمه پرداخت می کنند.

 

🔸وی با بیان سهم ۲۷ درصدی بیمه شدگان داراب نسبت به جمعیت شهرستان، گفت: در یکسال گذشته بیش از یک هزار بیمه شده اصلی و دو هزار بیمه شده تبعی به جمعیت بیمه شدگان تامین اجتماعی در داراب افزوده شده است.

 

🔸دماوند بازنشستگی، از کار افتادگی  و فوت را از تعهدات بلند مدت سازمان اعلام کرد و گفت: ماهانه بیش از ۲۸ میلیارد تومان مستمری به بیش از ۴هزار و ۶۵٠ مستمری بگیر سازمان در داراب پرداخت  می شود.

 

🔸وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۳٠ نفر بطور ماهیانه مبلغ یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان بیمه بیکاری دریافت می کنند.

 

🔸وی در خصوص بیمه های دانشجویی و زنان خانه دار گفت: انتظار می رود با توجه به نهادینه شدن فرهنگ بیمه بین مردم و ایجاد فرصت بیمه برای قشر دانشجو و زنان خانه دار بتوانیم درصد بیشتری از جمعیت شهرستان را تحت پوشش قرار دهیم.

 

🔸لازم به ذکر است، شهرستان زرین دشت نیز بیش از ۱۵ هزار بیمه شده دارد که لزوم پیگیری نماینده و فرماندار برای ارتقا درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی به پلی کلینیک را بیش از پیش می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سه =