آخرین اخبار

مراجعه بیش از ۱۲۵٠٠ بیمار به درمانگاه تامین اجتماعی داراب/ارتقا درمانگاه به پلی کلینیک نیازمند توجه مسئولین شهرستان

🔸دکتر احمدرضا حسین پور رئیس درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی داراب به داراب آنلاین گفت: در ابتدای راه اندازی درمانگاه دو پزشک عمومی داشتیم که خوشبختانه در حال حاضر ۵ پزشک عمومی در قالب پزشک خانواده ارائه خدمات می کنند.   🔸وی با بیان اینکه باید از متخصصین موجود در شهرستان استفاده شود، گفت: متخصصین زنان، […]

اشتراک گذاری
20 تیر 1402
116 بازدید
کد مطلب : 11425

🔸دکتر احمدرضا حسین پور رئیس درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی داراب به داراب آنلاین گفت: در ابتدای راه اندازی درمانگاه دو پزشک عمومی داشتیم که خوشبختانه در حال حاضر ۵ پزشک عمومی در قالب پزشک خانواده ارائه خدمات می کنند.

 

🔸وی با بیان اینکه باید از متخصصین موجود در شهرستان استفاده شود، گفت: متخصصین زنان، ۲ متخصص اطفال و متخصص مغز و اعصاب در درمانگاه ارائه خدمت می کنند.

 

🔸وی با بیان لزوم ارتقا درمانگاه از تخصصی به پلی کلینیک افزود: باید اراده ای فرا استانی و ملی برای این کار باشد تا بتوان خدمات بهتری به بیمه شدگان ارائه کرد.

 

🔸وی گفت: از ابتدای سال جدید دندانپزشک در بیمارستان استخدام شده و اکثر خدمات دندان در درمانگاه انجام می شود هر چند که هنوز بایستی یک نیروی دیگر اضاف شود.

 

🔸دکتر حسین پور گفت: خدمات تزریقات، نوارقلب، بخیه و … و خدمات مامایی به همه بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می شود. آزمایشگاه نیز بیش از ۷٠ درصد آزمایشات انجام می شود.

 

🔸وی مراجعات پزشک خانواده درمانگاه در سال گذشته را ۱۱۲ هزار و ۵۹۳ مورد اعلام کرد و گفت: مراجعه به متخصص زنان و زایمان ۲۲۴۴ نفر، متخصص اطفال و نوزادان ۶ هزار و ۱۵٠ نفر، متخصص داخلی ۳۷۳۱ نفر و متخصص مغز و اعصاب ۲۳۵۴ نفر بوده است.

 

🔸وی با اعلام رتبه سوم درمانگاه داراب از لحاظ تعداد مراجعه در بین درمانگاه های تامین اجتماعی استان گفت: مراجعه به مامایی، ۵۴۳۱ نفر، آزمایشگاه ۱۴۹۸۱ نفر و دندان پزشکی ۷۸٠ نفر و تعداد نسخ مراجعه شده به داروخانه ۱۱٠ هزار و ۶۳٠ نفر بوده است.

 

🔸لازم به ذکر است شهرستان های داراب و زرین دشت بیش از ۷۲ هزار بیمه شده تامین اجتماعی دارد که لازم است مسئولین شهرستان از جمله نماینده و فرماندار ارتقا به پلی کلینیک را پیگیری کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =