آخرین اخبار

ماجرای نامه نماینده در خصوص بکارگیری ۸ نفر در وزارت نفت چیست؟

بامداد روز گذشته شنبه ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۲ تصویر نامه ای با امضای نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲۷ فروردین ماه امسال با موضوع بکارگیری ۸ نفر خطاب به وزیر فعلی نفت توسط چند فعال فضای مجازی در گروه های واتس اپ منتشر شد.   در نامه […]

اشتراک گذاری
25 تیر 1402
82 بازدید
کد مطلب : 11437

بامداد روز گذشته شنبه ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۲ تصویر نامه ای با امضای نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲۷ فروردین ماه امسال با موضوع بکارگیری ۸ نفر خطاب به وزیر فعلی نفت توسط چند فعال فضای مجازی در گروه های واتس اپ منتشر شد.

 

در نامه شماره ۱۷۱۱۶۱ که به امضای محمد جواد عسکری رسیده است خطاب به وزیر نفت درخواست بکارگیری ۸ نفر مطرح شده  که وزیر نیز در هامش نامه، خطاب به سه تن از معاونین خود از جمله آقایان خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، چگنی مدیر عامل شرکت گاز ایران و علی مددی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دستور بکارگیری در شرکت های پیمانکاری را صادر کرده است.

 

با توجه به قانون مصوب مجلس در خصوص ممنوعیت بکارگیری موردی نیرو در دولت، تا لحظه انتشار این خبر هیچ واکنش رسمی از طرف دفتر نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص دلایل صدور نامه و بکارگیری یا عدم بکارگیری این افراد در وزارت نفت و شرکت های پیمانکاری تابعه صادر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هفده =