آخرین اخبار

بازدید میدانی فرماندار ویژه از بخش جنت

🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ فرماندار ویژه داراب در بازدید میدانی از بخش جنت، با اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای این بخش دیدار و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات این بخش پرداخت. 🔹بنابر این گزارش، فرهاد سعدی در حاشیه این بازدید که با حضور بخشدار و جمعی از روسای ادارات شهرستان انجام […]

اشتراک گذاری
30 تیر 1402
127 بازدید
کد مطلب : 11467

🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ فرماندار ویژه داراب در بازدید میدانی از بخش جنت، با اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای این بخش دیدار و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات این بخش پرداخت.

🔹بنابر این گزارش، فرهاد سعدی در حاشیه این بازدید که با حضور بخشدار و جمعی از روسای ادارات شهرستان انجام شد ، عنوان داشت: این بازدیدها بصورت مستمر از بخش ها و روستاهای مختلف شهرستان با هدف بررسی و حل مسائل و مشکلات انجام می گیرد.

🔹وی اظهار کرد: بازدیدهای میدانی و دیدارهای چهره به چهره با مردم به ویژه در مناطق کمتر برخوردار ، مسئولین را در تصمیم گیری صحیح و بهتر کمک می کند.

🔹فرماندار ویژه داراب در ادامه اضافه کرد: در این بازدیدها ظرفیت ها و پتانسیل های روستاهای مختلف بررسی و تصمیمات لازم در حوزه های مختلف اتخاذ می گردد.

🔹فرهاد سعدی اضافه کرد: در بازدیدهای امروز مشکلاتی در حوزه های آموزش و پرورش، بهداشت، آب، برق، منابع طبیعی، ورزشی و ….مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =