آخرین اخبار

توقیف وانت مزدا حامل ۱۹۹ کیلو تریاک در محور فرعی “لایزنگان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۹۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت مزدا در شهرستان “داراب” خبر داد.   ▪️سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب حین کنترل خودروهای […]

اشتراک گذاری
03 مرداد 1402
86 بازدید
کد مطلب : 11515

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۹۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت مزدا در شهرستان “داراب” خبر داد.

 

▪️سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب حین کنترل خودروهای عبوری در محور فرعی “لایزنگان” به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

 

▪️وی افزود: راننده بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد.

 

▪️فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به کوهستانی بودن منطقه، راننده وانت مزدا را رها و متواری شد، گفت: در بازرسی از آن خودرو ۱۹۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار “حبیبی” با اشاره به اینکه پس از چند ساعت مالک خودرو شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =