آخرین اخبار

مطالبه مردم از مسئولین شهرستان:در سفر ریاست جمهوری، شبانه روزی شدن درمانگاه تامین اجتماعی مصوب شود

بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین – یکی از مشکلات اساسی بهداشت و درمان داراب در سال های اخیر نبود درمانگاه شبانه روزی جهت خدمات رسانی به بیماران سرپایی است که تنها بیمارستان شهرستان، جور این کمبود را سالهاست به دوش می کشد! با توجه به بیمه شده های متعدد تامین اجتماعی در داراب و سفر […]

اشتراک گذاری
20 مهر 1402
103 بازدید
کد مطلب : 11895

بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین – یکی از مشکلات اساسی بهداشت و درمان داراب در سال های اخیر نبود درمانگاه شبانه روزی جهت خدمات رسانی به بیماران سرپایی است که تنها بیمارستان شهرستان، جور این کمبود را سالهاست به دوش می کشد!
با توجه به بیمه شده های متعدد تامین اجتماعی در داراب و سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان فارس، یکی از مصوبات مهم این سفر می تواند ارتقای درمانگاه این سازمان در داراب باشد.
درمانگاه تامین اجتماعی داراب با این همه امکانات و ساختمان مناسب در حال حاضر به صورت دو شیفت، صرفا در قالب طرح پزشک خانواده به بخشی از بیمه شده های خود خدمات رسانی می کند. در گذشته قرار بود شبانه روزی شدن درمانگاه شفا نیز پیگیری شود که این مهم نیز جز وعده های روی زمین مانده است و موجب گلایه های شدید مردم و پرسنل بیمارستان از حجم زیاد مراجعات به اسکرین بیمارستان و درنتیجه نارضایتی از خدمات شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =