آخرین اخبار

فرمانده سپاه داراب: مدیر جامعه اسلامی باید روحیه بسیجی و انقلابی داشته باشند/پیدا کردن راهکار برای حل مشکلات مردم

مهمترین ماموریت مجمع بسیج سرهنگ رزمخواه فرمانده سپاه ناحیه داراب و نایب رئیس مجمع بسیج شهرستان داراب در جمع اعضا گفت: ما پاسداران و بسیجیان چهل و چند سال است که با خدای خودمان عهد بستیم که آسایشمان را فدای این مردم کنیم. وی افزود: حضرت علی (ع) خطاب به مالک اشتر فرمودند ای مالک […]

اشتراک گذاری
17 آبان 1402
74 بازدید
کد مطلب : 11982

مهمترین ماموریت مجمع بسیج سرهنگ رزمخواه فرمانده سپاه ناحیه داراب و نایب رئیس مجمع بسیج شهرستان داراب در جمع اعضا گفت: ما پاسداران و بسیجیان چهل و چند سال است که با خدای خودمان عهد بستیم که آسایشمان را فدای این مردم کنیم.
وی افزود: حضرت علی (ع) خطاب به مالک اشتر فرمودند ای مالک مردم را ارباب خود بدانید نه خود را ارباب مردم. مردم برای این انقلاب هزینه داده اند و مدیران باید بدانند این مسئولیتی که در اختیار ماست امانت الهی است و هر کس در این امانت خیانت کند و مسئولیتش را در راه مقاصد شخصی خود استفاده کرده و به فساد آلوده کند لعنت خدا تا روز قیامت بر او خواهد بود. فرمانده سپاه داراب گفت: ما باید وقتی مشکلات مردم را می بینیم دق کنیم و همیشه حامی مستضعفان و پابرهنگان باشیم.  دشمن زالو صفتان و گردن کلفت ها هستیم و قاعده کارمان این است. آسیب می پذیریم اما اجازه نمی دهیم به انقلاب، نظام و مردم آسیبی برسد. سرهنگ رزمخواه گفت: هر جا با روحیه جهادی و انقلابی پای کار آمدیم کارها جلو رفت اما هر جا از مردم فاصله گرفتیم کارها جلو نرفت. از اول انقلاب تاکنون همین بوده و نمونه بارز حضور مردم دفاع مقدس است. وی در پایان با تاکید بر تشکیل مجمع بسیج از نخبگان  بسیجی شهرستان گفت: مدیری که روحیه و تفکر بسیجی نداشته باشد به درد جامعه اسلامی نمی خورد. مجمع بسیج باید برای رفع مشکلات مردم راهکار پیدا کند و این مهمترین ماموریت این مجمع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =