آخرین اخبار

بازخوانی یک نامه مهم «محمد جواد عسکری» به «رضا انصاری» در سال ۹۶

بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین- دو سال از نمایندگی «رضا انصاری» نماینده سابق داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی گذشته بود که «محمد جواد عسکری» رقیب اصلی وی در اردیبهشت ۹۵ نامه سرگشاده ای را خطاب به وی در خصوص پتروشیمی داراب منتشر کرد.   در نامه مورد اشاره که در تیرماه ۱۳۹۶ […]

اشتراک گذاری
20 آذر 1402
68 بازدید
کد مطلب : 12139

بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین- دو سال از نمایندگی «رضا انصاری» نماینده سابق داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی گذشته بود که «محمد جواد عسکری» رقیب اصلی وی در اردیبهشت ۹۵ نامه سرگشاده ای را خطاب به وی در خصوص پتروشیمی داراب منتشر کرد.

 

در نامه مورد اشاره که در تیرماه ۱۳۹۶ و توسط یکی از رسانه های مکتوب آن زمان به چاپ رسید، آمده است: اخیرا خبرهایی از تعطیلی و جابجایی پتروشیمی داراب که حاصل تلاش دولت ها و نمایندگان ادوار (آقایان رستاد، افشاری و احمدی) و اقدامات یکساله جنابعالی است به گوش می رسد.

 

وی در این نامه مدعی شده می تواند با استفاده از تجربیات اجرایی و سازندگی و ارتباطاتی که با پیمانکار طرح دارد مشکلات پروژه را حل کند.

 

اما وی اسفند ماه ۹۸ از رضا انصاری رقیب جدی خود پیشی گرفت و نماینده مردم داراب و زرین دشت و نایب رئیس و سپس رییس کمیسیون مهم کشاورزی شد.

 

امروز که به پایان دوره نمایندگی محمد جواد عسکری نزدیک می شویم فعالان فضای مجازی و جوانان جویای کار با انتشار تصویر این نامه که در انتخابات دور گذشته نیز مورد استفاده تبلیغاتی قرار گرفت سوال می کنند که چرا حالا که خودتان نماینده مردم بودید هیچ اقدام عملی در پتروشیمی داراب انجام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − سه =