آخرین اخبار

آمارهای فرمانده پلیس راه از تصادفات جاده های داراب

به گزارش داراب آنلاین، سرهنگ اسماعیل تنها فرمانده پلیس راه داراب در خصوص آمار تصادفات خسارتی، منجر به فوت گفت: آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد کاهش دارد. وی گفت: تصادفات منجر به فوت از لحاظ فقره وقوع مساوی و در تعداد جانباختگان یک نفر معادل ۲۰درصد افزایش و تصادفات منجر به […]

اشتراک گذاری
19 فروردین 1403
42 بازدید
کد مطلب : 12493

به گزارش داراب آنلاین، سرهنگ اسماعیل تنها فرمانده پلیس راه داراب در خصوص آمار تصادفات خسارتی، منجر به فوت گفت: آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد کاهش دارد.

وی گفت: تصادفات منجر به فوت از لحاظ فقره وقوع مساوی و در تعداد جانباختگان یک نفر معادل ۲۰درصد افزایش و تصادفات منجر به جرح با ۱۲ فقره کاهش معادل ۳۲ درصد کاهش دارد.

سرهنگ تنها گفت: تعداد مجروحین با ۱۴ نفر کاهش معادل ۳۰ درصد کاهش دارد و بیشترین ساعات وقوع تصادفات ساعت ۴ عصر تا ۸ شب با ۴۰ درصد است.

فرمانده پلیس راه گفت: ۴۴ درصد تصادفات از نوع واژگونی بوده و بیشترین تصادفات در جاده های دوطرفه معادل ۶۲ درصد رخ داده است.

تنها گفت: ۷۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ داده است و موتورسیکلت با ۳۳ درصد نسبت جانباختگان به وسایل نقلیه را با دونفر به خود اختصاص داده است.

وی تاکید کرد: بیشترین علل وقوع تصادفات عدم توجه به جلو با ۶۲ درصد می باشد.و عدم رعایت حق تقدم با ۲۰ درصد و تجاوز و انحراف به چپ _درراه های دوطرفه _با ۱۴ درصد می باشد.

وی با اشاره به آمار دیگری به خبرنگار داراب آنلاین گفت: درصد جانباختگان در تصادفات از لحاظ جنسیت ۶۷ درصد مردان و زنان ۳۳ درصد می باشند.

وی گفت: بیشترین جانباختگان و مجروحین حوادث رانندگی در تعطیلات و طرح نوروز از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ بومی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =