آخرین اخبار

دو تصادف رانندگی با ۱٠ مصدوم در داراب

به گزارش روابط عمومی اورژانس، مسئول اورژانس شهرستان داراب از واژگونی دو خودروی سواری پژو پارس و ساین با ۷مصدوم در کیلومتر۸ محور داراب-فسا در نزدیکی پلیس راه در روز چهارشنبه خبر داد. هادی کشاورز در رابطه با این حادثه رانندگی افزود: بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام […]

اشتراک گذاری
23 فروردین 1403
14 بازدید
کد مطلب : 12512

به گزارش روابط عمومی اورژانس، مسئول اورژانس شهرستان داراب از واژگونی دو خودروی سواری پژو پارس و ساین با ۷مصدوم در کیلومتر۸ محور داراب-فسا در نزدیکی پلیس راه در روز چهارشنبه خبر داد.

هادی کشاورز در رابطه با این حادثه رانندگی افزود: بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شد و پس از ارزیابی و بررسی صحنه حادثه و سرنشینان خودروها، یکنفر ازمصدوم ها سرپایی مداوا و سرانجام شش مصدوم دیگر پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب منتقل گردیدند.

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان داراب از تصادف دیگری در روز پنج شنبه با ۳مصدوم در بخش فورگ خبر داد.

هادی کشاورز افزود: در اثر برخورد سواری پژو ۴۰۵ و وانت نیسان حوالی پمپ بنزین شهرک ملک آباد، سه نفر مصدوم شدند که بلافاصله دو تیم امدادی اورژانس۱۱۵ و اکیپ امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی صحنه و مصدوم ها و انجام اقدامات درمانی لازم، درادامه همه مصدومین جهت دریافت خدمات درمانی تخصصی به بیمارستان های شهدای فورگ و امام حسن مجتبی (ع) داراب انتقال یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − دو =