آخرین اخبار

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۸٠٠٠ بیمار در بیمارستان داراب/عمل جراحی ۱۲۳ مورد در نوروز

رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب از خدمت رسانی این مرکز درمانی به ۸ هزار و ۳۴۷ بیمار، از ابتدای نوروز ۱۴۰۲ تا دهم فروردین خبر داد. به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب؛ دکتر «سجاد رضائی» با اعلام این خبر گفت: به دلیل گستردگی خدمات بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب، در […]

اشتراک گذاری
11 فروردین 1402
291 بازدید
کد مطلب : 11360

رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب از خدمت رسانی این مرکز درمانی به ۸ هزار و ۳۴۷ بیمار، از ابتدای نوروز ۱۴۰۲ تا دهم فروردین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب؛ دکتر «سجاد رضائی» با اعلام این خبر گفت: به دلیل گستردگی خدمات بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب، در آستانه نوروز امسال به نحوی برنامه ریزی شد که مراجعان بتوانند بدون هیچ گونه اختلالی خدمات درمانی لازم را دریافت کنند که این برنامه ریزی ها با محوریت تامین نیروی کافی در نوبت های کاری صبح، عصر و شب، پیش بینی مواجهه با بحران در هفته اول و دوم تعطیلات، تامین تجهیزات و وسایل مصرفی لازم و تنظیم کشیک های مدیریتی فعال ۲۴ ساعته برای واحدهای درمانی و پاراکلینیکی انجام شد.

او افزود: با توجه به آمادگی این مرکز درمانی برای خدمت رسانی به بیماران، از ابتدای نوروز امسال تا دهم فروردین، به ۸ هزار و ۳۴۷ مراجعه کننده خدمت رسانی شده است که از این تعداد، ۷ هزار و ۸۰۰ بیمار سرپایی مداوا شدند و ۵۴۷ بیمار نیز در بخش های درمانی بستری شده اند و در مجموع ۲۶ هزار و ۵۰۰ خدمت در این مرکز به مراجعین ارائه شده است.

رئیس مرکز درمانی قطب جنوب شرقی فارس آمار اعمال جراحی انجام شده را ۱۲۳ مورد در طی ده روز نخست امسال اعلام کرد که بخش دیگری از تلاش های این مرکز درمانی در ایام نوروز امسال بوده است.

دکتر رضائی اضافه کرد: علاوه بر بخش اورژانس، دیگر بخش های این بیمارستان شامل زایشگاه، اتاق عمل، جراحی عمومی، جراحی زنان، بخش اطفال، NICU، POST ICU ،ICU ،POST CCU ،CCU، داخلی مردان، داخلی زنان، همودیالیز، تالاسمی، رادیولوژی، آزمایشگاه، درمانگاه تخصصی و فیزیوتراپی در ایام نوروز فعال بوده و پذیرای بیماران هستند.

وی با بیان اینکه این مرکز درمانی دارای ۲۲۰ تخت فعال بوده و به بیماران شهرستان زرین دشت نیز در برخی حیطه ها ارائه خدمت می کند اظهار کرد: فعال کردن درمانگاه تخصصی با حضور پزشکان متخصص در ایام تعطیلات با هدف رفاه مراجعان از اقدامات دیگر این مرکز درمانی برای توسعه خدمت رسانی به مراجعان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =